meeea

WF

Kategori: Allmänt

Hej och håå!
idag är jag ledig från jobbet, skööönt! Blev en tung och lång jobbdag igår. Började 7 på morgonen och slutade 7 på kvällen, huhhu. Som tur fick jag va ledig i ca 2 timmar i sträck där emellan.
 
annars idag så har jag börjat packa lite grann och skrivit på kontraktet till min nyblivna lägenhet! Är också på jakt efter en ny soffa och tv. Det rullar på!
 
Och jaaa, det bästa! Nästa helg åker jag med ett gäng coola brudar och killar till Helsingfors och får lyssna på awesome musik, weekend festival here we coooome! vi har också hyrt en minibuss! myycket billigare blev det än att om vi skulle ha tagit tåg. Kommer bli så himmla kul! Det är bara det.. Jag jätte rädd för att ha krabbis och vill så inte ha det när vi är där, jag får det såå lätt! Ska försöka hålla mig till att endast dricka 3-4 drinkar! Okej HÖKST 6!! Bara så man har lite feelis, fast det tror jag att man ändå har? Eller så är jag nykter! Sober is sexy har jag hört men vad laame det låter då.. Jaaaaa men caant wait!
 
 
Kommentera inlägget här: