meeea

New week again

Kategori: Allmänt

Bad update i helg men nu är det ny vecka igen! Krabbisen tog över igår så därför ingen uppdatering. Blev en mys-alkohol-skratt-kväll med Frida i lördags. Satt hos mig och drack och spelade ölspelet på 2 tills vi hoppade på med två vänner och körde runt i stan och på några konstiga vägar.
 
Blev gymmet imorse, legday it was. Snart ska jag åka till Fridas en stund och sen åker jag hemhem. Imorgon ska jag till frissan igen, ljusare ska det bli! Och så måååste jag klippa min pannlugg.. den är alltför lång.
 
I helgen blir det troligen Vasa. Ska åka och hälsa på min underbara Netti som jag inte sett sen förra sommaren!! Alltfööör längesen sist! Ska bli så otroligt roligt att få träffa henne! ♥
 
Ska försöka uppdatera mer sen ;)
 
Kommentera inlägget här: