meeea

update

Kategori: Allmänt

Bad update again.. sorry.
 
Men kan berätta lite vad jag gjort i helgen.
Fredags blev det lite raggande på i stan med Frida. Åkte runt och sladdade och hade roligt! Hade faktiskt glömt hur roligt det är att bara köra på i stan på kvällarna med bra sällskap.
På lördag var jag chafför åt Noora & Sami. Var till melody en sväng och Dragon men sen körde vi bara på en stund i stan. Superkul kväll fast jag var nykter! :)
Såå altså en nykter helg för mig! Im proud over myself!
I söndags var jag med mamma till Seinäjoki på hundutställningar. Gick ganska bra för Essi och Doni. Förvånadsvärt gick det bättre för Essi! Annars kändes det nästan som att jag hade krabbis på söndag för hade bara sovit 2 jävla ynkliga timmar.. huhhu.
 
Nåjaa.. det va den helgen! Nu kommande helg blir det fest! Halloweenfest vid melody på lördag och det ska bli superkul! Och nu vet jag på pricken vad jag ska klä ut mig till! Blev en classiker, Marilyn Monroe. Måste bara hitta en underkjol till min klänning (så jag inte visar röven) och så ett par vita skor. Det här blir bra och roligt hoppas jag! :) Men nu blir det sovdags. Goodnight blogreaders!
 
 
 
Kommentera inlägget här: