meeea

Tjenix!

Kategori: Allmänt

Vet hur kul det känns för er att komma hit till min bloggsida och kolla om jag bloggat och inga nya inlägg har kommit. Nu ska jag försöka ändra på det och försöka sätta in åtm 1 inlägg / dag! Kommer knappast att komma ihåg det men jag ska iaf försöka! Har ni nånting som ni skulle vilja att jag skulle blogga om? Kommentera isf i kommentarsrutan! (elr va de nu heter, hehe)

Nu har jag nyss sminkat mej och plattat håret. Ska nämligen och jobba idag från 2-6. Imorgon blir det också jobb från 09:45 - 15:30?, så det blir att bara ta det lungt ikväll. Ska hitta nå kläder att ha på mig ännu och sen ska jag till fammos för att äta. Hoppas också att jag har fått lön idag!! :)

KOMMENTARER:

  • Marina säger:
    2011-07-30 | 19:30:45

    ska du kunna lägga upp bilder på alla dina stövlar och klackar?:)

  • Mia säger:
    2011-07-31 | 19:05:29
    Bloggadress: http://meeea.blogg.se/

    ska försöka hinna med det så fort som möjligt! :)

Kommentera inlägget här: