meeea

Cut the hair?

Kategori: Allmänt

Good morning!
Somnade halv 2 inatt, fick ingen sömn före det. Är ändå inte så trött idag som tur och det blir jobb först klockan 1!
 
Nu skulle jag vilja klippa mitt hår och kanske färga det liite ljusare igen, men isf bara slingor i det. Har funderat på att klippa tillbaka pannluggen som jag haft från och till. När jag kommer på att jag vill göra nånting åt mitt hår vill jag göra det mesama! Så nu vill jag så fort som möjligt slippa till frissan och ändra på det lite grann! Har faktist inte varit till frissan på jätte länge nu. Hoppas jag får en tid snart! :)
 
 
Den här hårfärgen har nog varit den bästa jag haft. Har inte behöft färga det på evighet för att utväxten smälter så bra in i färgen! Håret har också blivit mycket friskare.
Kommentera inlägget här: