meeea

Lite allt i ett

Kategori: Allmänt

Har funderat, det är faktist lite svårt att blogga på två bloggar men nej jag vill inte och tänker inte sätta ner denna blogg för det. Om ni vill följa med min träning ska ni gå in på Min och Fridas blogg --> www.jeussaregetsfit.blogg.se (kom ihåg att ta bloggnamnet med en nypa salt)
 
Min vardag och allt annat får stanna kvar här som den nu gjort så det betyder att denna blogg kommer vara tråkig, haha. Nää men jag ska försöka komma på nått roligt/intressant att berätta nu som då.
 
Som tillexempel, nu är lägenheten fixad! :) flyttar i slutet av augusti så måste nästan börja packa snart! Im so excited! Många plus i kanten är ju att jag får ta mina hundar dit! I denna lägenhet som vi bor i nu får man inte ha husdjur och det suger. Ska bli så roligt att få börja inreda och göra det snyggt ;)
 
 
 
Kommentera inlägget här: