meeea

Crazy night

Kategori: Allmänt

Tjooo.
Blev ingen fäbooda för solen svek mig igen. Fyfan vad arg jag blev när jag vaknade. Nåja.
 
Kvällen blev ju lite speciell. Hade iaf roligt till först. Badade bastu hos Nooras och senare åkte vi till terjärv och kaustby med sami, andreas och thomas. Drack sådär smått och hade det roligt. Åkte sen och hälsade på Nooras pappa. Plötsligt började jag må lite dåligt men brydde inte mig så hårt i det. Efter en stund slog det lock på öronen, mitt huvud blev tungt, hela kroppen blev svag, sa till noora att det kändes som att jag håller på att svimma (har aldrig svimmat förut!) hon tog i mig för att jag inte orkade stå på mina ben. jag var vit som ett lik. Vi gick in till nooras pappa, noora sa att jag skulle sätta mig men jag föll ner, slog mitt huvud och tydligen var jag borta i några sekunder. Jag vaknade sådär halft och sen lade mig ner på soffan och noora lyftade upp mina ben. Började må bättre nästan direkt! Usch har aldrig varit med om nått hemskare. jag var inte full för jag hade inte druckit mycket, vet inte om det var för att jag hade sovit dåligt på natten och ätit dåligt på dagen? Dont know. Hoppas det inte händer igen!
 
Nu mår jag iaf bra :) har tagit det lungt med frida hela dagen och kollat film och serier. Bra slut på denna vecka! Imorgon är jag ledig så måste besöka kela och sen ska jag hem till jöussn och gosa med mina bebisar. Nu blir det iaf sovdags, godnatt!
 
 
Kommentera inlägget här: