meeea

Heeeej

Kategori: Allmänt

Long time no see! Bara jag hinner ska jag sätta in lite bilder hit fån weekend festivalen vi var på i helsingfors, och jaa domdär bilderna från jeppisdagarna also. Hihi bättre sent än aldrig iaf.
 
Imorgon är jag ledig, då ska jag bl.a laga en flyttanmälan och på några ärenden i stan, kela, jnt och så till sotka och jysk och kolla om dom har billiga och bra barstolar. Ska också börja på att städa lägenheten och fortsätta packandet. Kommer att bo själv här nästa vecka som är sista veckan vi hyr denna lägenhet. Emma har redan flyttat (för ett bra tag sen ;) ) och Pauliina flyttar till åbo på söndag. Får se hur tråkigt jag kommer få när jag bor själv, kommer absolut att sakna mina jöussen girls!! Som tur får jag ta mina voffsingar som sällskap till nya lägenheten! 
 
Nu ska jag söka fram de kela papper jag ska ha med tills imorgon och såsmåningom blir det läggdags.
 
 
Kommentera inlägget här: