meeea

I made it

Kategori: Allmänt

Nu e skolan äntligen över och så är man utbildad klädsömmerska! Efter lördagens skolavslutning så åkte jag till pojkvännens examensfest. På kvällen blev det utgång och det var massor med folk ute på stan och på krogen. Såg många kända ansikten som man inte sett på hur länge som hellst! Det blev ingen lång utekväll för själv skulle jag ha examensfest på söndag. Kom hem runt halv 2 med älskling och for genast och såva.
Igår hade jag då min examensfest, kan säga det var lite tungt i början av festen men sen blev det nog bättre, haha. Var heelt sluut efter festen så jag och älskling tog en liten tupplur och for sedan till neste ett varv. Sedan blev det filmkväll + mys.

Idag ska jag till Jeppis. Måste till Magistraten för att göra en flyttningsanmälan och sen till lägenheten för att ta de sista sakerna därifrån. Såsåå nu ska jag hoppa i duschen och sen åka iväg, tjaba!

Kommentera inlägget här: