meeea

Ååhh

Kategori: Allmänt

Var och hälsade på hos Nettis ikväll för hon har nämligen också köpt en hund! Han va så himmla sööt! Och den hunden var inte dyr heller, bara 100€!! Funderar stort på om jag själv ska ta en sån hund för Netti sa att dom hade ännu 2 tjejvalpar kvar varifrån hon tog sin. Tror inte att mamma skulle gilla om jag tog en hund men det e ju inte hennes hund och jag får ju göra som jag vill för jag e ju som sakt 18 år! hehe. ååååååhhh, fattar inte hur jag kan ha en sån här hundfeber nu! :D Men tror endå inte att jag kommer köpa nån hund ännu.. och jag har ju mina egna chihuaor där hemma, men hmmm... MITTIALLT!

KOMMENTARER:

  • Jeanette säger:
    2011-03-30 | 21:50:07

    Va ede fö ras? :)

  • Anonym säger:
    2011-03-31 | 09:01:33

    du klagar ju hela tiden på din blogg att du inte har pengar? Hur ska du då ha råd med hundmat, vaccinationer och annat till hunden? Dessutom verkar du bo i en liten lägenhet där en stor hund inte har tillräkligt med plats!

  • Anonym säger:
    2011-03-31 | 20:30:14

    Hejj anonym! :) kanske jag inte har tillräklit med pengar just nu men pengar får jag snart! och hundmat och sånt kan jag ta hemmifrån där vi har masssooor med hundmat. +att jag inte kommer då sätta pengar i onödigt som jag gjort :) och jaa min lägenhet är ganska liten men kommer snart att flytta :) men jag har ju redan en hund eller igentligen fleera men dom bor där hem-hemma så man vill inte riktigt separera dom från varandra :).. kommer troligen ändå inte att skaffa hund änn men i framtiden! :)

Kommentera inlägget här: