meeea

Day 17 – Your favorite memory

Kategori: Allmänt

Har flera favorit minnen men den som först ploppade fram i mitt huvud nu var från i sommrast. Tyvärr så har jag ingen bild från den dagen. Jag var tillsammans med en underbar kille, vi och några av våra vänner var och badade och de va så himmla kul! Vi "härjade" på i vattnet och han kastade mej åt alla håll, har tror jag alldrig badat i sådär varmt vatten förut! Det var en jäävla nice dag och jag tror jag aldrig glömmer den!

Ett annat favorit minne var när jag fick min första, egna chihuahua. Jag minns den dagen SÅ bra. Jag satt och kollade på tv en kväll och både pappa & mamma var borta. När pappa sen kom hem hade han en låda med sig med julklappspapper över. Jag vågade inte gå och kolla ifall det skulle ha varit julklappar där och själv så sa han inget. Mamma kom sedan hem en liten stund efter att pappa hade kommit hem, hon visste inte heller vad som fanns i lådan. Jag satt bara fortfarande och kollade på tv. Till sist så ville mamma kolla att vad det igentligen fanns i lådan och mittiallt hörde jag när mamma sa "neeemen va e dehäär för nåååå" typ.. jag hoppade snabbt upp från såffstolen och när jag såg vad de var började jag nästan gråta. En liiiten liiiten beige chihuahua valp satt där och darrade. Han va så underbart SÖT! Nu heter han Pico och är bara min lilla egen baby och han är även pappa. Jag fick honom som födelsedags- & julklapps present av pappa. Och de var världens bästa present! ♥



Kommentera inlägget här: