meeea

Mer jobb

Kategori: Allmänt

Wihuu! Linda ringde mej idag och fråga om jag kan jobba hela nästa vecka, klart att jag svarade JA! :) Ska jobba varje dag från måndag - fredag, lite olika tider förståss men det blir mest 8 timmar per dag, nån dag bara 4. Men jee nu får jag skrapa ihop mer pengar så jag kan köpa en dator åt mej eller kanske skaffa en egen lägenhet? nej det tänker jag nog väntta med, kanske spara ihop till en Great Dane? det skulle iaf vara nice! Fick också jobb tills imorgon, fredag och lördag. Det suger bara lite då jag e så jävla förskyld, måste snyta mej hela tiden och om jag inte gör det nyser jag, ögonen rinner också och halsen och lungorna är inte heller iskick. Måste prova äta nånting som hjälper mot sjukheten, knarkka i mej lite värkmedecin, dricka nånting varmt and so on.


gammal bild.

KOMMENTARER:

  • Emsii säger:
    2011-08-31 | 13:54:37
    Bloggadress: http://memsii.blogspot.com

    elldeer så sparar du baa? man behöver inte alltid köpa något :)

Kommentera inlägget här: